oh my god

February 2, 2009 at 5:27 pm 16 comments

Kapoios pou 3ero epien na monasei GIA PANTA sto agion oros.

agapousa ton para polla.

tora gia na ton 3anado prepei na valo poullou je na pao?

eimai lumeni tou klamatou.

je gia na klaio simainei eimai shokkarismeni je firmeni.

ouffou.

en je koftei me pos en na valei rasa ktl.

koftei me oti en na tou alla3oun to onoma tou, oti en na san na je epe8ane gia mas pou en 8a ton 3anadoume.

enan email pile mou en exoun jipano?

je e8ela na tou po je 1000 euxaristo pou mas evoi8ise toson polla.

itan o kalliteros palios pou 8a emporousame na exoume.

wckgl we love u.

come back to us.

Advertisements

Entry filed under: Uncategorized.

vreshiei shionizei unexpected guests

16 Comments Add your own

  • 1. Τσαρτελλούι  |  February 2, 2009 at 6:24 pm

    Συγκλονιστικό.

    Μια γνωστή μου έγινε μοναχή αλλά ένεν το ίδιο επειδή εμείς μπορούμε να την βλέπουμε..

    Σύμβουλη μου είναι πως όσο κι αν σε πληγώνει, πρέπει να αποδεχθείς ότι ήταν κάτι που το ήθελε πραγματικά (ένεν αποφάσεις που λαμβάνονται απερίσκεπτα) οπότε εν το καλλύτερο για τζείνον.

    (Φαντάζουμαι πως όλο και κάποιος τρόπος θα υπάρχει για να επικοινωνείτε)

  • 2. Νευρικός  |  February 2, 2009 at 7:46 pm

    KKκιάορκα σου…

  • 3. Aceras Anthropophorum  |  February 2, 2009 at 8:24 pm

    Δεν ιξέρω αν τους το κάμνουν ούλλους, αλλά όταν επήα τζιειπάνω να γνωρίσω την καρδιάν της spirituality της ορθοδοξίας ετρόμαξα. Έμεινα σε μιαν σκήτη όπου έζιεν ένας ταραμένος “πατέρας” που ελάλεν ότι ο διάβολος είναι χωσμένος μέσα στα κκομπιούτερ. Πιάννει μορφήν ηλεκτρονίων τζιαι έρκεται τζιαι Πππααα, κατακεραυνώννει σε. Αν δεν πιστεύκω είπεν μου να μου δείξει εικόνες με κάτι γερμανούς σατανιστές που τον εκαλούσαν τζιαι έφκηκεν που την οθόνην τζιαι έκαμεν τους ζαβλόν. Είπεν μου επίσεις ότι η ψυχή είναι όπως το πλάσμαν αλλά είναι μικρή σαν την κούκλαν. Άμαν πεθάνεις φκαίννει τζιαι αιωρείται πάνω που την πόρταν της κάμαρης τζιαι θωρεί σε όστι να πεθάνεις τέλλια. Μια θαυμάστρια του, πνευματική του κόρη, έστελλεν του γράμματα τζιαι είπεν του ότι επέθανεν στο νοσοκομείον τζιαι μετά εξανααναστήθηκεν, τζιαι εδιηγήθηκεν του πως είναι η ψυχή.

    Οι αμαρτωλοί που είναι έξω θα πεθάνουν σε λλίγον τζιαιρόν διότι θα γινεί η δευτέρα παρουσία. Εχάλασεν ο κόσμος τζιαι ο αντίχριστος έχει απλώσει παντού. Απόδειξη ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές ταυτότητες είναι χαραγμένον το 666. Η μόνη καθαρή γή, οι μόνες καθαρές ψυχές είναι στο Άγιον Όρος τζιαι τζιείνοι θα παν στην δεξιάν του Θεού.

    Ο πάτερ είχεν έναν δόκιμον καμιάν εικοσαρκάν χρονών. Κάθε φοράν που άννοιεν το στόμα του ο πατέρας να του δώκει διαταγήν εμουντάρισκεν τζιαι άρπασσεν του το σιαίριν του τζιαι έγλυφεν του το καθιαυτόν. “Να έχω την ευχή σου πατέρα” τζιαι κάτι τέθκοια που με ακάμναν να ανακατσιώ. Δεν θα σου πώ για τα κυρήγματα που είχα την τύχην να ακούσω…

    Το πρωίν, πριν να φύω που την σκήτην της τρέλλας τζιαι να πάω στο Βατοπέδιν (της αμαρτίας) ο νέος επότιζεν τον κήπον. Επήα τζιαι γώ να του μιλήσω. Εφαίνετουν μου μόνον του το κοπελλούιν τζιαι λαλώ θαν εντροπιάρης για να μεν μου απευθύνει ούτε κουβένταν.

    Εμίλουν του τζιαι δεν μου απάνταν. Επροσπάθουν να τον κάμω να νοιώθω βολικά. Ήταν όπως τον βωβόν. Σε κάποιαν στιγμήν εξέσπασεν τζιαι άρχισεν να μου μιλά επιθετικά. Δεν βλέπεις μου λέει που δεν σου απαντώ.

    Είπεν μου ότι είναι κάτι σαν “υποτακτικός” ή κάτι που μοιάζει με τούτον τζιαι δεν δικαιούται να μιλά με κανέναν εκτός απο τον δάσκαλον του. Όταν αρώτησαν τον πάτερ, είπεν μου ότι έχει τρία χρόνια να δοκιμαστεί. Αν δεν υπαταγεί πλήρως σε πατέραν πως θα υποταγεί στον θεόν.

    Μου είπεν ο Άγιος ότι η πουτάνα η γεναίκα του επήεν να Αγιάσει στα Μετέωρα. Μακάρι να μετανοήσει είπεν μου αλλά δεν το πιστεύει. Η ψυχή της είναι μαύρη. Ο γιός τους εγίνην τζιαι τζιείνος μοναχός δέκα χρόνια πρίν κάπου σε έναν μοναστήριν. “Μου εζήτησεν” μου είπεν, “ο άσωτος να έρθει να με δεί. Εγώ του απάντησα να έρθει αν καθάρισε πραγματικά η ψυχή του. Δεν ήλθε. Σε καμιά δεκαριά χρόνια όταν θα οριμάσει” μου είπεν θριαμβευτικά ” και μετανοήσει πραγματικά θα έρθει να δει τον πατέρα του”

    Είδα τζιαι άλλα χειρότερα. Κάπως επιλεκτικά τζιαι πιό ποιητικά έγραψα τα σε αυτήν την ιστορίαν.

    Καλλύττερα αγαπητή Φωτούλλα να μεν επικοινωνήσεις μαζίν του. Είναι στον κόσμο του. Τζιαι τζιείνος είναι ευτυχής έτσι. Αν επήεν τζιεί που επήεν είναι γιατί τζιείνος δεν σας έθελεν εσάς, έθελεν τον “θεόν”. Τζιαι να καταφέρεις να επικοινωνήσεις μαζίν του, θα τον πληγώσεις παραπάνω. Για να πάει τζιει που επήεν τζιαι όι σε άλλον μονταστήριν είναι για να μεν τον έβρετε. Θα θεωρήσει ότι σε στέλνει ο διάβολος για να τον φκάλεις που τον σωστόν δρόμον. Πρέπει να σεβαστείς την απόφασην του. Επήεν στον “παράδεισον” πεήντα χρόνια πρόωρα. Κάθε παντοτινός χωρισμός είναι οδυνηρός. Η κάθε οδύνη ξιθωριάζει όμως με τον χρόνον.

  • 4. afrodutistoumilo  |  February 2, 2009 at 9:09 pm

    Μιάς τζιαι εσυνάφερες το ρε Ασέρα ο αριθμός του Θκιαόλου τελικά εννεν 666, εν 616. Που εννάχω χρόνο να βάλω το κομμάτι που το βιβλίο που το λαλεί.

    Φωτούλλα έν εκατάλαβα ήντα λυπάσε. το ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ εν σχετικό, άμαν γίνεις παλιός δικαιούσαι τζιαι άδειες εξόδου.

  • 5. rocknsane  |  February 2, 2009 at 11:18 pm

    sumfwna me ton daimona tou arka en 665,94987573721179, siouro reference. btw, fwtoulla koftei se to oti en na tou alla3oun to onoma tou k en na einai san na k epe8ane laleis. gia to onoma, enen giannis, en giannakis, ate na tou dwkoun kanena pio child of god onoma. gia to san na k epe8ane eskefthkes oti toutos o an8rwpos en brain dead hdh gia na proshlytistei pou mias arkhs? u can’t let them survive pou lalei k o rogan!:p

  • 6. sike  |  February 3, 2009 at 9:03 am

    δεν έχω χρόνο να επεκταθώ όσο ο Ασέρας, απλώς θα πω ότι διαφωνώ και αντιτίθεμαι στην παρανοϊκή πτυχή που προσδίδει στη μοναστική ζωή, μεταξύ άλλων.

    το μόνο αρνητικό για σένα φωτούλλα, εν ότι θα σου λείψει ένας φίλος. Ο ίδιος θα είναι ευτυχής – γιατί, σε αντίθεση με το τι πιστεύουν κάποιοι, μοναχό δεν σε κάνουν, γίνεσαι. Δεν σε προσυλητίζει κανένας, αντιθέτως οι υφιστάμενοι μοναχοί/πνευματικοί πατέρες/κτλ προσπαθούν να αποθαρρύνουν τον όποιο κι όποιο. Εξ ου και υπάρχει η περίοδος δοκιμασίας κατά την οποία ο υποψήφιος μοναχός περνάει διάφορες… well, δοκιμασίες (όπως να μη μιλά σε κανένα για κάποιο διάστημα ή να του συμπεριφέρονται φαινομενικά άσχημα), τις οποίες δεν περνούν επιτυχώς όλοι, παρά μόνο αυτοί που το θέλει η ψυχή τους πραγματικά.

    το άλλο καλό εν ότι αυτός τώρα θα προσεύχεται για όλους μας – και τυχαίνει να είμαι μεγάλος φαν της προσευχής και της αποτελεσματικότητάς της.

    αντί να το βλέπεις σαν να επέθανεν, δες το σαν να ξαναγεννήθηκε – όπως δλδ θα νιώθει ο ίδιος

  • 7. Terra Incognita  |  February 3, 2009 at 9:15 am

    Πραγματικά θλίβομαι άμα ακούω έτσι ιστορίες.
    Είχα ένα φίλο παλιά που το σκεφτόταν σοβαρά όταν έχασε τον αδερφό του.
    Ευτυχώς άλλαξε γνώμη.

  • 8. tubemap  |  February 3, 2009 at 2:19 pm

    Αν είναι για τους σωστούς λόγους που επήε, σίουρα εννα το θεωρεί αναγέννηση γιατί μπαίνει σε μια εντελώς διαφορετική κοινωνία, ασφαλώς πιο ήρεμη αλλά τζιαι πιο απαιτητική (ψυχικά) που τη δική μας..
    Αν επήεν για τους λάθος λόγους τότε το μέλλον του εν σε 2 άκρα: είτε θα του γυρίσει τζιαι θα φύει (ή να μείνει τζιαι να παρανοϊσει) είτε θα ‘βρει την ησυχία του..

  • 9. ΟΛΓΑ  |  February 3, 2009 at 2:44 pm

    Τούτα που έγραψε ο Acera πιο πάνω είναι πολλά φοητσιάρικα. Ευχομαι ο φίλος σου να μεν ννεν ετσι ασκητισμό που εδιάλεξε. Ακούω για πάρα πολλούς νέους τελευταίως που στρέφονται στον μοναχισμό και ανατριχιάζω στη σκέψη ότι μπορεί να συμβεί στους γιούς μου (αν και δεν το βλέπω αν κρίνω που τες φιλενάδες που κουλιαντιρίζουν κάθε λλίον) και να μην μπορώ να τους βλέπω.

  • 10. lexi_penitas  |  February 3, 2009 at 7:34 pm

    Ασέρα νασαι καλά που ανάδειξες ανάγλυφα τζιαι φοητσιάρικα το γεννιτσαρισμο (γιατί περί αυτού πρόκειται.) Ο νέος μπορεί να πάει εκεί με δική του βούληση αλλά το τι ακολουθεί και σε ποιο λούκι μπαίνει δεν μπορεί ποτέ να το υποψιαστεί.

    Φωτούλα καλά κάνεις και θεωρείς ότι ο φίλος σου όπως τον ήξερες πέθανε. Εύχομαι να βρεί αυτό που ζητούσε.

    Προσωπική μου άποψη (αν μου πέφτει λόγος για την επιλογή όποιουδήποτε για τον εαυτό του) Κρίμα!

  • 11. Aceras Anthropophorum  |  February 3, 2009 at 8:44 pm

    Sike δεν γεννικεφκω. Είπα αυτά που είδαν τα μμάθκια μου. Θα μπορούσα να γράψω 5 άλλες ιστορίες σαν τούτην, ούλλες αληθινές. Είναι δυνατόν να έππεσα κατα τύχην μόνον εγώ πάνω σε έτσι πλάσματα; Σε διαβεβαιώ ότι επήα τζιειπάνω με τες καλλύττερες προθέσεις. Είμουν μεν έναν μαθηματικόν, καθηγητήν φιλοσοφίας διεθνούς εμβέλιας που εσπούδασεν στο Βατικανόν. Επήρα τον να γνωρίσει το μεγαλείον στην καρδιάν της ορθοδοξίας. Στους άφθαρτους, τους καθαρούς. Ο άθρωπος ετρόμαξεν. Το μόνον που ήβραν να του πουν (όχι οι πελλοί της σκήτης αλλά οι γουμένοι άλλων μονών) ήταν ότι πρέπει να βαβτιστεί διότι το βάβτισμαν των καθολικών είναι ψέφτικον, διότι λέει ραντίζουν τους πουπάνω αντίς να τους βουττήσουν μες την κολυμβίθραν τζιαι έχει η πέτσα τους πόρους αβάφτιστους τζιαι εισχωρεί ο σατανάς στο σώμαν τους. Τζιείνος επροσπάθαν να τους εξηγήσει ματαίως ότι το μυστήριον του βαφτίσματος αλληλοαναγνωρίζεται που τες θκυο εκκλησίες διότι εκαθορίστην πριν το σχίσμαν τζιαι που τότες δεν άλλαξεν. Ατού τζιείνοι να τον βαβτίσουν πον αλλόθρησκος. Αντρέπουμουν που εμίλουν ελληνικά. Τόσον απελπίστηκα που μιαν όλοκληρην εφτομάδαν δεν ήβρα μιαν πνευματικήν κουβένταν που να ξεφεύγει που την μυθολογίαν. Επήα τζιαι ήβρα τον αδερφόν μιας φίλης μου ο οποίος έκαμνεν διδακτορικόν θεολογίας στην Θεσαλλονίκην. Ε, ότι μου είπαν οι πατέρες είπεν μου τζιαι τζιείνος. (το 666 για τες ταυτότητες, τζιαι άλλες μαλακίες παραλλαγές της ίδιας ιστορίας). Ακόμα σιειρόττερα είπεν μου ότι ο Άγιος Παϊσιος τον οποίον εγνώρισεν προσωπικά, του είπεν ότι έναν ξανθόν έθνος θα ελευθερώσει την Κύπρον με πόλεμον για έναν υγρόν. Στο όρομαν του ό Άγιος είδεν επίσεις ότι ούτε ένας έλληνας κύπριος δεν θα σκοτωθεί. Είπεν μου τζιαι λεπτομέρειες, τζιαι ημερομηνίες (επεράσαν ούλλες τζιαι τίποτε δεν εγίνην δυστυχως). Έτα που αποδυκνύονται λαλεί μου. Οι Ρώσσοι θα κάμουν πόλεμον με την Τουρκίαν για τους αγωγούς τζιαι θα μας ελευθερώσουν τζιαι δεν θα σπάσει μύτη Έλληνα.

    Ιστορίες για αγρίους λαλώ σου. Δεν φαντάζεσαι πόσον ελυπήθηκα, πόσον απογοητεύτηκα. Μεσαίωνας.

    Επήα τζιειπάνω για να καθαρίσω που τον ανώριμον αθεισμόν που εκόλλησα τον τζιαιρόν που ήμουν έφηβος. Εφυα παραπάνω άθεος τζιαι με μεγαλύτερην αυτοεκτίμησην για την κρίσην που είχα τον τζιαιρόν που ήμουν έφηβος.

    Για τον φίλο σου Φωτούλλα μην ανυσηχείς. Ο καθένας ισορροπεί την ζωήν του όπως ιμπόρει τζιαι για πολλούς αθρώπους η ισορροπία που βρίσκουν τζιειμέσα είναι ότι τους κάμνει καλλύττερα. Μέσα στην πελλάρα πολλές φορές η αγάπη ευδοκειμεί παραπάνω παρά μες τον ορθολογισμόν. Σίουρα τζιειμέσα θα εύρει κάποιον που θα αγαπά τζιαι να τον αγαπά, τζιαι αν δεν έβρει άθρωπον θα έβρει σίουρα πνεύμαν.

  • 12. Aceras Anthropophorum  |  February 3, 2009 at 8:45 pm

    Τζιαι σόρρυ για τα σεντόνια αλλά εσημάδεψεν με τόσον πολλά τζιείνη η εμπειρία που έθελα κάπου να την πώ.

  • 13. CandyCandy  |  February 3, 2009 at 9:04 pm

    Φοϊτσιαζούμαστε μόνο που θκιαβάζουμε τούτα που έγραψε ο Aceras αλλά το σειρότερο εν οι αλήθκειες τους όπου τζιαι αν υπάρχουν.
    Όπως τζιαι να έσιει το μόνο σίγουρο είναι πως καθένας άνθρωπος αποφασίζει τζιαι επιλέγει τη ζωή που θέλει (ή δεν θέλει) να κάμει. Εσύ το μόνο που μπορείς να κάμεις εν το να σεβαστείς την όποια απόφαση. Ο κάθε (από)χωρισμός εν ένας μικρός ή μεγάλος θάνατος αλλά τελικά η απώλεια συνηθίζεται…μάλλον.

  • 14. sike  |  February 4, 2009 at 6:15 am

    για κάθε ένα περιστατικό που έχεις να αναφέρεις Ασέρα, θα μπορούσα να σου αντιπαραθέσω τουλάχιστο δύο αντίθετα, ή να σου τα ερμηνεύσω με εντελώς διαφορετική σκοπιά απ’ αυτήν που επέλεξες να τα δεις… επειδή όμως φαίνεσαι αρκετά βέβαιος και αμετακίνητος από τις θέσεις σου, δεν θα επιχειρήσω να σε μεταπείσω γιατί θα μου μείνει ο κόπος 🙂

  • 15. drakouna  |  February 4, 2009 at 8:18 am

    Αλόπως εν “Μίλα Μου” και “Για την Αγάπη σου” που εθώρεν ο φίλος σου.

    Ελπίζω να μεν αρκέψει να φκάλλει και τα φρύδια του…

  • 16. fwtoulla  |  February 4, 2009 at 9:17 am

    ouf…ti na sas po. na po oti itan stin kosmara tou…dame o typos e3ekinise didaktoriko je to subject tou as poume oti itan hardcore science.

    ishe allo ena megalo influence omos…pou gia logous anonimias den mporo na to anafero (eipame posi en i kipros).

    ti na po…an nio8ei pos ivren tin isixia tou jipano je oti en pragmatika eutixismenos who are we to judge.
    o ka8enas mas zhei me tin pisti oti en na vrei eutixia. an den evriske eutixia dame je opote epienne jipano itan ondos eutixismenos kala ekame na dokimasei.

    gia ta osa ginountai sto agio oros ktl en mporo, pianei me oo tamplas. alla pu tin alli…3ereis oti en dogmatikoi jipano, en jen tpt scholars pou 8eloun sizitisi, ara aman dkjiale3eis na paeis eisai etoimos na iposteis olon to brainwashing pou ginete.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Fylamena


%d bloggers like this: